За додатковою інформацією та роз`ясненнями стосовно виконання завдань звертатися до вчителя за телефоном 380979928782
6 клас
З 10.05 дистанційне навчання та онлайн -уроки будуть проводитись через Class Room
15 березня 2022 | Суцвіття. Опрацюйтепараграф 34 у підручнику,випишіть терміни у словничок. ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕОМАТЕРІАЛ ДО ТЕМИ. Запам ятайте види суцвіть та приклади рослин ,у яких вони зустрічаються. |
---|
22 березня | Запилення у квіткових рослин. Опрацюйте параграф 35,випишіть терміни у словник ,перегляньте відео до теми. Виконайте тести |
---|
24 березня | Запліднення у квіткових рослин. Перегляньте відео до теми. Опрацюйте параграф 36 (до пункту Будова насінини) |
---|
29 березня | Насінина та іі будова.Опрацюйте параграф 36 (пункт "Будова насінини").Замалюйтеу зошиті будову насінини пшениці та квасолі(мал.152 у підручнику). Перегляньте відеоурок до теми. |
---|
5 квітня | Плід,його будова ,способи поширення плодів. Перегляньте відеоурок до теми та вивчіть параграфи 37 та 38.Запам ятайте будову плодів,їх класифікацію та способи ,якими плоди можуть поширюватись.Запишіть терміни у словник. |
---|
12 квітня | ВИКОНАЙТЕ ПІДСУМКОВІ ТЕСТИ ПО ТЕМІ |
---|
14 квітня | Способи класифікаціїї рослин . Прочитайте параграф 40,випишіть у зошит основні систематичні категорії та запам ятайте їх. |
---|
19 квітня | Вордорості. Опрацюйте параграф 41. Запам ятайте основні групи водоростей та їх особливості. Перегляньте відеоурок до теми. |
---|
26 квітня | Вищі спорові рослини:мохи,папороті ,хвощі та плауни. Опрацюйте параграфи 42,43.Перегляньте відеоматеріал до теми. Випишіть у зошит особливості кожної групи рослин. |
---|
28 квітня | Голонасінні. Опрацювати матеріал параграфа 44 Виконати тестові завдання на с. 167, дати відповіді на питання (усно) с. 167 Перегляньте презентацію за посиланням |
---|
3 травня | Загальна характеристика Покритонасінних(Квіткових) рослин. Опрацюйте параграф 45,перегляньте відео до теми. Випишіть у зошит основні ознаки квіткових рослин .Різноманітність покритонасінних.Опрацюйте параграф 46. Випишіть у зошит групи сільськогосподарських культур: зернові, ягідні, овочеві...(з прикладами рослин,що до них відносяться) |
---|
2 4 лютого | Квітка.Будова та функції. Опрацюйте параграф 33,перевірте себе за допомогою питань після параграфу. Перегляньте відео до теми. |
---|
27 січня 2022 | Види коренів та їх видозміна. Опрацюйте параграф 24. Перегляньте відео до теми Перевірте себе за допомогою тестів |
---|
1 лютого | Пагін:будова та основні функціі.Опрацювати параграф 25.Перевірте себе за допомогою питань після параграфу,поповніть біологічний словник новими термінами. Перегляньте відео до теми. Виконайте завдання ,що пропонуються у відео у зошиті. |
---|
4 лютого | |
---|
30 березня 2021 | Загальна характеристика Покритонасінних(Квіткових) рослин. Опрацюйте параграф 45,перегляньте відео до теми. Випишіть у зошит основні ознаки квіткових рослин. |
---|
1 квітня | Різноманітність покритонасінних Виконайте тести за посиланням,відповіді запишіть у зошит. Опрацюйте параграф 46. Випишіть у зошит групи сільськогосподарських культур: зернові, ягідні, овочеві...(з прикладами рослин,що до них відносяться) |
---|
6 квітня | Практична робота №3. Порівняння будови мохів папоротей та покритонасінних. Перегляньте відеоурок за посиланням У зошиті запишіть тему практичної та заповніть запропоновану табличку. Роботу сфотографуйте та відправте мені у Вайбер. |
---|
8 квітня | Сільськогосподарські рослини нашого краю. Знайдіть у мережі інформацію про те,які сільськогосподарські рослини вирощують у Тернопільській області та з якою метою.Підготуйте короткі повідомлення. |
---|
13 квітня | Виконайте тести онлайн по темі "ПокритонасіннІ" Екологічні групи рослин по відношенню до світла,води,температури. Опрацюйте параграф 47. Випишіть у зошит екологічні групи рослин по відношенню до світла,води ,температури із прикладами рослин. |
---|
15квітня | Рослинні угруповання. Опрацюйте параграф 48. Перегляньте відео за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=32je4DOabbE . Випишіть у зошит життєві форми рослин,іх характеристику та приклади рослин. |
---|
20 квітня | Значення рослин для існування життя на планеті Земля. Опрацюйте параграф 50. Перевірте себе за допомогою онлайн тестів |
---|
22 квітня | Особливості живлення,життєдіяльності та будови грибів. Перегляньте відео за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=MVe28sn1QH0 Опрацюйте параграф 51,дайте відповіді на питання після параграфу. |
---|
27 квітня | Запам ятайте терміни "мікориза","сапротрофи",а також види грибів,що належать до сапротрофів та паразитів,перевірте себе за допомогою питань на ст.198. |
---|
29 квітня | Шапинкові гриби,іх різноманітність. Опрацюйте параграфи 54,55 у підручнику. Перегляньте відео за посиланням. Замалюйте у зошиті будову шапинкового гриба. Випишіть назви істивних,отруйних та умовно істивних грибів із відеопрезентаціі та підручника. |
---|
13 травня | Кконтрольна робота тут |
---|
20 травня | КОНРОЛЬНА З ГЕОГРАФІІ ТУТ |
---|
19 січня | Листок .Будова та функціі. Перегляньте відео за посиланням Опрацюйте параграф 28,перевірте ссебе за дополмогою завдань на ст.111 |
---|
21 січня | Тривалість життя листків.Видозміни листка. Перегляньте відео за посиланням. Опрацюйте параграф 29. ПЕРЕВІРТЕ СЕБЕ ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕСТІВ |
---|
16 лютого 2021 | Запліднення у квіткових рослин. Перегляньте відео до теми. Опрацюйте параграф 36 (до пункту Будова насінини). |
---|
18 лютого | Насінина та іі будова.Опрацюйте параграф 36 (пункт "Будова насінини").Замалюйтеу зошиті будову насінини пшениці та квасолі(мал.152 у підручнику). Перевірте своі знання по темі "Запліднення та будова насінини" за допомогою тестів |
---|
13 березня | Папороті Опрацювати параграф 43, виконати тести та завдання після параграфу Поповнити біологічний словник. |
---|
18 березня | Вищі спорові рослини. Виконати Тести (за посиланням) |
---|
20 березня | Голонасінні. Опрацювати матеріал параграфа 44 Виконати тестові завдання на с. 167, дати відповіді на питання (усно) с. 167 Перегляньте презентацію за посиланням |
---|
1 квітня | Покритонасінні рослини.
Опрацювати параграф 45
Поповнити біологічний словник, перегляньте презентацію за посиланням
|
---|
3 квітня | Різноманітність покритонасінних Виконайте тести за посиланням Опрацюйте параграф 46. Випишіть у зошит групи сільськогосподарських культур: зернові, ягідні, овочеві... |
---|
8 квітня | Практична робота №3. Порівняння будови мохів папоротей та покритонасінних. Перегляньте відеоурок за посиланням У зошиті запишіть тему практичної та заповніть запропоновану табличку. |
---|
10 квітня | Екологічні групи рослин по відношенню до світла,води,температури. Опрацюйте параграф 47. Перевірте себе за допомогою онлайн тестів за посиланнвям |
---|
15 квітня | Рослинні угруповання. Опрацюйте параграф 48. Перегляньте відео за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=32je4DOabbE |
---|
17 квітня | Значення рослин для існування життя на планеті Земля. Опрацюйте параграф 50. Перевірте себе за допомогою онлайн тестів за посиланням |
---|
22 квітня | Особливості живлення,життєдіяльності та будови грибів. Перегляньте відео за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=MVe28sn1QH0 Опрацюйте параграф 51,дайте відповіді на питання після параграфу. |
---|
24 квітня | Розмноження та поширення грибів. Перегляньте презентацію до теми за посиланням Перевірте себе за допомогою онлайн тестів за посиланням |
---|
29 квітня | Екологічні групи грибів Перегляньте відеоурок за посиланням. Опрацюйте параграф 52. |
---|
6 травня | Практична робота.Розпізнавання істивних та отруйних грибів своєі місцевості.
Перегляньте відео за посиланням,запишіть у зошит тему практичноі та виконайте завдання,що там пропонуються,дайте відповіді на питання та запишіть висновок.
|
---|
8 травня | Шапинкові гриби,іх різноманітність. Опрацюйте параграфи 54,55 у підручнику. Перегляньте відео за посиланням. Замалюйте у зошиті будову шапинкового гриба. Випишіть назви істивних,отруйних та умовно істивних грибів із відеопрезентаціі та підручника. |
---|
13 травня | Дріжджі -одноклітинні гриби. Перегляньте відео до теми за посиланням та перевірте себе за допомогою онлайн тестів за посиланням.
Для кращого засвоення матеріалу після проходження тесту попрацюйте з флеш-картами та пограйте у гру на встановлення відповідності.
|
---|
15 травня | Паразитичні гриби.Значення грибів у природі та житті людини. Перегляньте відео до теми за посиланням. Опрацюйте параграфи 56,57. |
---|
20 травня | Значення грибів у природі та житті людини.Лишайники. Перегляньте відео до теми за посиланням.
Перевірте себе за допомогою тестів
|
---|
22 травня | КОНТРОЛЬНА РОБОТА.Завдання до контрольноі знайдіть за посиланням. Роботу виконайте на окремих листках.підпишіть та вишліть мені на Vieber. |
---|
27 травня | Перегляньте віртуальну екскурсію за посиланням |
---|
29 травня Узагальнення.Будова та життєдіяльність організмів Повторіть основні терміни курсу.. |
---|
травня | |
---|
травня | |
---|
травня | |
---|
7 клас
17 березня 2022 | Статеві клітини та запліднення. Опрацювати параграф 39.Переглянути відеоматеріал та дати усно відповіді на питання після параграфу. |
---|
18 березня | Розвиток зародка.Індивідуальний розвиток. Опрацюйте параграф 40.Перегляньте від ео до теми. Виконайте тестові завдання |
---|
24 березня | Періоди та тривалість життя тварин. Опрацюйте параграф 41.Виконайте тести на ст.180 письмово у зошиті. |
---|
25 березня | Узагальнення та систематизація знань з теми"Процеси життєдіяльності тварин". Виконайте тести. |
---|
31 березня | Урок у Class Room |
---|
1 квітня | Урок у Class Room |
---|
З 7.04 ПРАЦЮЄМО ТІЛЬКИ ЧЕРЕЗ Class Room
24 лютого | Органи чуття та їх значення. Перегляньте відеоурок до теми,опрацюйте параграф 37,дайте відповіді на питання після параграфа(усно) |
---|
25 лютого | Розмноження та розвиток організмів. Перегляньте відеоурок до теми та вивчіть параграф 38, .випишіть у словничок всі терміни. |
---|
27 січня 2022 | Перевірте свої знання по темі "Дихання" за допомогою тестів Кров та її основні функціі. Опрацюйте параграф 31,усно дайте відповіді на питання після параграфу. Перегляньте відео до теми. |
---|
28 січня | Кровоносна система хребетних.Узагальнення. Повторіть параграф 31 ,заповніть біологічний словничок. Перевірте знання по темі за допомогою тестів. |
---|
3 лютого | Виділення ,його значення для організму. Органи виділення тварин. Опрацювати параграф 32. Перегляньте відеоматеріал до теми. |
---|
1 квітня | Органи чуття тварин та іх значення. Перегляньте відеоурок до теми,опрацюйте параграф 37,дайте відповіді на питання після параграфа(усно). |
---|
2 квітня | Розмноження організмів та розвиток організмів. Перегляньте відеоурок до теми та вивчіть параграф .випишіть у словничок всі термін. |
---|
8 квітня | Статеві клітини та запліднення. Опрацювати параграф 39.Переглянути відеоматеріал та дати усно відповіді на питання після параграфу. |
---|
9 квітня | Розвиток зародка.Індивідуальний розвиток. Опрацюйте параграф 40.Перегляньте від ео до теми. |
---|
15 квітня | Післязародковий розвиток тварин. Опрацювати параграф 40 (ст.173-175). Виконайте тести до теми. |
---|
16 квітня | Періоди та тривалість життя тварин . Опрацюйте параграф 41,вивчіть терміни" життєвий цикл" та" чергування поколінь. Пероегляньте відеоматеріал до темию |
---|
22 квітня | Узагальнення та систематизація знань з теми"Процеси життєдіяльності тварин". Виконайте тести. |
---|
23 квітня | Поведінка тварин .Форми поведінкит тварин у природі. Перегляньте відеоматеріал.Опрацюйте параграф 42. |
---|
29 квітня | Форми поведінки тварин. Опрацювати матеріал параграфа 45-46 Перегляньте презентацію за посиланням |
---|
30 квітня | Територіальна та соціальна поведінка тварин Опрацювати параграф 47. Виконати завданяя після параграфа (усно) виконати тести |
---|
20 травня | КОНРОЛЬНА РОБОТА ТУТ |
---|
15 січня 2021 | Визначальні риси будови птахів. Ознаки пристосованості до польоту. Перегляньте відео за посиланням Опрацюйте параграф 20. Перевірте себе за допомогою питань для самоконтролю після параграфу. |
---|
20 січня | Особливості розмноження птахів.Будова яйця..Опрацюйте параграф 21 підручника. Перегляньте відео до теми . Замалюйте будову яйця у зошиті. |
---|
22 січня | Різноманітність птахів. Опрацюйте параграф 22.Заповніть у зошиті табличку Ряд Особливості Представники будови Перевірте засвоєні знання по темі" Птахи"за допомогою тестів |
---|
12 лютого | Узагальнюючий урок з теми "Хребетні тварини" Виконайте тести на повторення за посиланням |
---|
16 лютого | Особливості обміну речовин гетеротрофного організму.Живлення і травлення.Різноманітність травних систем. Опрацюйте параграфи 28,29. Перевірте себе за допормогою питань після параграфу,замалювати у зошит схему на малюнку 168. Відео до теми за посиланням |
---|
19 лютого | Дихання та газообмін у тварин.Органи дихання та іх різноманітність.Значення дихання. Перегляньте відеоурок за посиланням. Опрацюйте параграф 30. Перевірте себе за допомогою тестів. |
---|
18 березня | Способи організації тварин. Хомінг. Міграція. Опрацювати матеріал параграфа 44. Виконати завдання після параграфа |
---|
19 березня | Форми поведінки тварин. Опрацювати матеріал параграфа 45-46 Перегляньте презентацію за посиланням |
---|
1 квітня | Територіальна та соціальна поведінка тварин Опрацювати параграф 47. Виконати завданяя після параграфа (усно) |
---|
8 квітня | Типи угруповань за К.Лоренцем. Опрацюйте параграф 48. Перегляньте презентацію за посиланням. |
---|
9 квітня | Використання тваринами знарядь праці. Комунікації тварин. Опрацювати матеріал параграфа 49 Виконати запропоновані завдання після параграфа. |
---|
15 квітня Елементарна розумова діяльність тварин. Еволюція поведінки тварин.Опрацюйте параграф 50. Виконайте тести після параграфа. |
---|
22 квітня | Поняття про екосистему та чинники середовища. Опрацюйте параграф 51. Перегляньте відео за посиланням |
---|
23 квітня | Ланцюги живлення в екосистемах. Перегляньте презентацію за посиланням Опрацювати параграф 52 |
---|
29 квітня | Співіснування організмів у угрупуваннях. Опрацюйте параграф 53. Виконати тести за посиланням |
---|
6 травня | Вплив діяльності людини на екосистеми.
Опрацюйте параграф 53.Перегляньте відео до теми за посиланням
|
---|
7 травня | Природоохоронні територіі.Червона книга Украіни.
Перегляньте відео за посиланням,запишіть у зошит назви тварин,занесених до Червоноі книги.
Опрацюйте параграф 54. |
---|
13 травня |
Виконати контрольну роботу за посиланням (один з варіантів на вибір) та надішліть фото роботи мені на Viber
|
---|
20 травня | Віртуальна екскурсія у зоологічний музей за посиланням. |
---|
21 травня | Узагальнення.Подібність у будові рослин ,тварин та грибів. Перегляньте відео за посиланням та виконайте тести |
---|
27 травня | Подібність у будові рослин ,тварин та грибів.Узагальнення. |
---|
|
---|
8 клас
15 березня 2022 | Будова головного мозку людини. Опрацюйте параграф 37. Перевірте себе за доопомогою питаннь після параграфу. Перегляньте відео до теми ,запишіть у словник нові терміни |
---|
17 березня | Кора головного мозку людини Опрацюйте параграф 38. Перевіртесебе за допомогою тестів за посиланням |
---|
22 березня | Соматична та вегетативна нервова система. Перегляньте відео та опрацюйте параграф 39. Сьогодні працюємо о 11.00 онлайн у Google Meet. |
---|
24 березня | Профілактика захворювань нервової системи. Опрацюйте параграф 40,запам ятайте основні захворюванняНС,їх сиптоми та профілактику. Виконайте підсумкові тести. |
---|
29 березня | Урок в Google Meet |
---|
31 березня | Урок у Class Room |
---|
5 квітня | Сприйняття світла кольору та простору. Перегляньте відеоурок,опрацюйте параграф 43 ,перевірте себе за допомогою питань після параграфу,випишіть терміни у словник. |
---|
7 квітня | Завдання у Class Room |
---|
З 7.04 ПРАЦЮЄМО ТІЛЬКИ ЧЕРЕЗ Class Room
24 лютого | Перевірте свої знання по темі "Нервова система" за допомогою тестів. Спинний мозок,особливості будови та функції. Опрацюйте параграф 36. Перегляньте відеоурок до теми |
---|
1 |
---|
27 січня 2022 | Перевірте свої знання по темі"Серце та його будова "за допомогою тестів. Будова та функціїї кровоносних судин. Перегляньте відеоматеріал до теми. Опрацюйте параграф 21. |
---|
1 лютого | Будова та функціі кровоносних судин.Рух крові.Лімфа. Опрацювати параграф 22.Перевірте себе за допомогою тестів та завдань після параграфу.Поповніть біологічний словничок. Перегляньте відеоурок до теми. |
---|
3 лютого | Серцево-судинні хвороби та їх профілактика. Опрацюйте парпграф 23,перегляньте відеоматеріал до уроку. Складіть та запишіть у зошиті таблицю,де вкажіть основні хвороби ССС ,їх ознаки та причини. |
---|
|
---|
29 березня 2021 | Сенсорні системи смаку та нюху. Перегляньте відеоурок до теми . Опрацюйте параграф 46 та перевірте себе за допомогою питань на ст.220 підручника. |
---|
1 квітня | Сенсорні системи рівноваги дотику і болю. Опрацюйте параграф 45. Випишіть особливості будови та функціі кожногот аналізатора у зошит. |
---|
5 квітня | Узагальнення по темі "Сенсорні системи". Виконайте тести онлайн для перевірки ваших знань. |
---|
8 квітня | Поняття про вищу нервову діяльність. Опрацюйте параграф 47.Виконайте досліження типу темпераменту за посиланням. В зошит запишіть тему практичноі та свій результат досліджень. |
---|
12 квітня | Безумовні рефлекси.Інстинкти. Перегляньте відео за посиланням Опрацюйте параграф 48 та перевірте себе за допомогою питань після параграфу. |
---|
15 квітня | Умовні рефлекси. Опрацюйте параграф 48.Перевірте себе за допомогою тестів онлайн . |
---|
22 квітня | Мова, мислення та свідомість. Перегляньте відео до теми за посиланням Опрацюйте параграф 49 та виконайте завдання після нього |
---|
23 квітня | Навчання та пам'ять. Лабораторне дослідження різних видів пам'яті проведіть за посиланням Опрацюйте параграф 50. |
---|
29 квітня | Біоритми та сон. Опрацюйте параграф 52.Виконайте завдання після параграфу у зошиті. Перегляньте відео за посиланням |
---|
30 квітня | Контрольна робота. Завдання до контрольноі за посиланням КОНТРОЛЬНУ НАПИШІТЬ НА ОКРЕМИХ ЛИСТКАХ СФОТОГРАФУЙТЕ ТА ВИШЛІТЬ У VIEBER. |
---|
15 січня 2021 | Значення опорно-рухової системи людини. Загальний план будови опорно-рухової системи людини. Опрацюйте параграф 28, дайте відповідь на питання після параграфу. Перегляньте відео за посиланням. |
---|
19 січня 2021 | Огляд будови скелета людини. Перегляньте відео за посиланням Опрацюйте параграф 29, перевірте себе за допомогою контрольних питань. |
---|
22 січня | ФУНКЦІІ ТА БУДОВА СКЕЛЕТНИХ М ЯЗІВ. Опрацюйте параграф 30. Перегляньте відео до теми. Перевірте себе за допомогою тестів до теми |
---|
15 лютого 2021 | Будова головного мозку людини. Опрацюйте параграф 37. Перевірте себе за доопомогою питаннь після параграфу. Перегляньте відео до теми |
---|
18 лютого | Кора головного мозку. Опрацюйте параграф 38. Перевіртесебе за допомогою тестів. |
---|
13 березня | Виконати тести на сторінці 193 Опрацювати параграф 41, виконати завдання після параграфу. |
---|
16 березня | Зорова сенсорна система. Опрацювати матеріал параграфа 42 та виконати завдання після параграфа. Поповнити біологічний словник |
---|
20 березня | Сприймання світла, кольору, простору. Опрацювати матеріал підручника на сторінці 202-203 Перегляньте презентацію за посиланням |
---|
30 березня | Слухова сенсорна система 1. Перегляньте відеоматеріал за посиланням 2. Опрацюйте параграф 44, виконати тести на сторінці 122 |
---|
3 квітня | Сенсорні системи смаку і запаху. Перегляньте презентацію. Опрацюйте параграф 46, виконайте завдання після нього |
---|
6 квітня | Сенсорні системи рівноваги дотику і болю. Опрацюйте параграф 45. Виконайте онлайн тести за посиланням КОД ДОСТУПУ - 201215 |
---|
10 квітня | Поняття про вищу нервову діяльність. Опрацюйте параграф 47.Виконайте досліження типу темпераменту за посиланням. В зошит запишіть тему практичноі та свій результат досліджень. |
---|
13 квітня | Безумовні рефлекси.Інстинкти. Перегляньте відео за посиланням |
---|
17 квітня | Умовні рефлекси. Опрацюйте параграф 48.Перевірте себе за допомогою тестів онлайн за посиланням |
---|
24 квітня | Мова, мислення та свідомість. Перегляньте відео до теми за посиланням Опрацюйте параграф 49 та виконайте завдання після нього |
---|
27 квітня | Навчання та пам'ять. Лабораторне дослідження різних видів пам'яті проведіть за посиланням
Опрацюйте параграф 50.
Виконайте тести онлайн тут |
---|
4 травня | Біоритми та сон. Опрацюйте параграф 52.Виконайте завдання після параграфу у зошиті. Перегляньте відео за посиланням |
---|
8 травня | Контрольна робота. Завдання до контрольноі за посиланням КОНТРОЛЬНУ НАПИШІТЬ НА ОКРЕМИХ ЛИСТКАХ СФОТОГРАФУЙТЕ ТА ВИШЛІТЬ У CLASSROOM ФАЙЛОМ АБО У VIEBER. |
---|
15 травня | Ендокринна система.Залози внутрішньоі та змішаноі секреціі.Профілактика йододефіциту. Опрацюйте параграф 55.Виконайте завдання після параграфу в зошиті. |
---|
18 травня | Будова та функціі репродуктивноі системи.Вагітність.Ембріональний розвиток. Опрацюйте параграфи 59,60.
Перегляньте відео до уроку за посиланням
|
---|
22 травня | Постембріональний розвиток людини. Опрацюйте параграф 61. Перегляньте відео до теми,етапи постембріонального розвитку запишіть у зошит. |
---|
25 травня | Репродуктивне здоров я. Опрацюйте параграф 62. Перевірте своі знання по темі за допомогою тестів |
---|
29 травня | Цілісність організму людини. Підсумковий урок. Повторіть основні терміни курсу. |
---|
9 клас
17 березня 2022 | Генетичні хвороби людини. Опрацюйте параграф 37. Виконайте тести 1-18 після розділу письмово. |
---|
18 березня | Популяції живих організмів та їх основні характеристики Опрацювати параграф 38. відео до теми тут |
---|
25 березня | Еволюційні погляди Ламарка та Ч.Дарвіна.Опрацюйте параграф 38 та 39. Перегляньте матеріал до теми |
---|
31 березня | Еволюційні фактори.Опрацюйте параграф 40. Перегляньте відео до теми. |
---|
31 березня | Механізм видоутворення. Опрацювати параграф 41, виконати завдання після параграфу. |
---|
1 квітня | Роль палеонтології в обгрунтуванні теорії еволюції. Дати відповіді на питання до параграфу 42, виконати завдання на с. 173 |
---|
8 квітня | Світоглядні та нукові погляди на походження та історичний розвиток життя. Перегляньте відео до теми . Опрацюйте параграф 43 підручника.На основі поданих матеріалів висловіть свою думку щодо походження життя та обгрунтуйте іі доказами(письмово у зошиті). |
---|
14 квітня |
|
---|
15 квітня | Основні групи організмів.Опрацювати параграф 46,47. Перевірте себе за допомогою питань після параграфу. Перегляньте навчальне відео до теми. |
---|
22 квітня | Неклітинні форми життя-віруси. Опрацювати параграф 48. ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ПРЕЗЕНТАЦІЮ ТУТ. Запишіть ознаки за якими віруси відрізняються від інших організмів |
---|
28 квітня | Екосистема.Різноманітність екосистем.Опрцювати параграф 48. Запишіть у біологічний словник і запам ятайте значення термінів популяція,екосистема ,біогеоценоз,продуценти,консументи,піраміда маси,піраміда енергіі. |
---|
29 квітня | Харчові зв язки та потоки енергіі в екосистемах. Перегляньте відео до теми за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=7yl-a3hr8IE .Виконайте тести. |
---|
6 травня | Біотичні,абіотичні,антропічні фактори. Опрацюйте параграф 50. Перегляньте відео до уроку за посиланням Запишіть у словник та запам ятайте терміни "сукцесія(*первинна та вторинна),"агроценоз. Складіть схему,що ілюструє види екологічних факторів та наведіть приклади кожного виду факторів. |
---|
12 травня | Стабільність екосистем та причини іі порушення. Опрацюйте параграф 51. Перегляньте відеоматеріал(презентацію)до теми |
---|
13 травня | Біосфера як цілісна система.Опрацюйте параграф 52. Перегляньте відео до теми за посиланням . |
---|
20 травня | Контрольна робота на тему"Екологія" тут Виконайте контольну роботу ,завдання виконайте на окремих листках та принесіть у школу. |
---|
26 травня | Поняття про селекцію.Методи селекціі рослин та тварин.Перегляньте відео до теми за посиланням. Опрацюйте параграфи 54,55. |
---|
27 травня | Основи генетичноі та клітинноі інженеріі. Опрацюйте параграф 57. Перегляньте відео до теми |
---|
3 червня Виконати підсумкові тести |
---|
25 лютого | |
---|
вер |
---|
28 січня 2022 | Уагальнення зтеми"Збереження та реалізація спадкової інформаціі". Виконайте тести на ст.111-112(завдання 1-16) письмово у зошиті. |
---|
3 лютого | Генетика - наука про спадковість та мінливість. Опрацюйте параграф 29. Перегляньте відео до теми |
---|
4 лютого | Основні методи генетичних досліджень. Опрацюйте параграф 30. Основні методи досліджень та їх коротку характеристику запишіть у зошит . |
---|
вересня | |
---|
17 вересня 2021 | Органічні молекули-вуглеводи та ліпіди. Опрацювати параграф 3,виписати терміни,дати відповіді на питання. Переглянути відеоматеріал до теми. |
---|
вересня | |
---|
травня | |
---|
30 березня 2021 | Світоглядні та нукові погляди на походження та історичний розвиток життя. Перегляньте відео до теми . Опрацюйте параграф 43 підручника.На основі поданих матеріалів висловіть свою думку щодо походження життя та обгрунтуйте іі доказами(письмово у зошиті). |
---|
31 березня | Узагальнення знань з теми"Еволюція органічного світу". Виконайте тести на повторення та узагальнення знань. |
---|
6 квітня | Основи еволюційної філогенії та систематики . Виконати тести на сторінці 183-184 Опрацювати матеріал параграфу 45 Поповнити біологічний словник термінами до теми"Еволюція органічного світу". |
---|
7 квітня | Основні групи організмів.Опрацювати параграф 46. Перевірте себе за допомогою питань після параграфу. Перегляньте навчальне відео до теми. |
---|
13 квітня | Огляд основних еукаріотичних тасонів. Опрацювати параграф 47, виконати завдання після параграфу, поповнити біологічий словник. |
---|
14 квітня | Неклітинні форми життя-віруси. Опрацювати параграф 46. ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ПРЕЗЕНТАЦІЮ ТУТ. Запишіть ознаки за якими віруси відрізняються від інших організмів. |
---|
20 квітня | Виконайте підсумкові тести до теми . Екосистема.Різноманітність екосистем.Опрцювати параграф 48. Запишіть у біологічний словник і запам ятайте значення термінів популяція,екосистема ,біогеоценоз,продуценти,консументити,піраміда маси,піраміда енергіі. |
---|
21квітня | Харчові зв язки та потоки енергіі в екосистемах. Перегляньте відео до теми за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=7yl-a3hr8IE |
---|
27 квітня | Біотичні,абіотичні,антропічні фактори. Опрацюйте параграф 50. Перегляньте відео до уроку за посиланням Запишіть у словник та запам ятайте терміни "сукцесія(*первинна та вторинна),"агроценоз. Складіть схему,що ілюструє види екологічних факторів та наведіть приклади кожного виду факторів. |
---|
28 квітня | Стабільність екосистем та причини іі порушення. Опрацюйте параграф 51. Перегляньте відеоматеріал(презентацію)до теми. Перевірте себе за допомогою тестів |
---|
12 травня | Контрольна робота тут |
---|
19 січня 2021 | Статеві клітини.Запліднення. Перегляньте відео за посиланням 1 та посиланням 2. Опрацюйте параграф 25 та 26. Перевірте себе за допомогою тестів |
---|
21 січня | Етапи індивідуального розвитку.Постембріональний розвиток. Опрацюйте параграфи 27 та 28. Складіть схему.що ілюструє фази та етапи індивідуального розвитку та запишіть іі у зошит. Перегляньте відео до теми. |
---|
16 лютого | Перевірте рівень знань з попередньоі теми за допомогою тестів Форми мінливості. Опрацюйте параграф 35. Перегляньте відео до теми. Запишіть схему,що ілюструє форми мінливості у зошит. |
---|
18 лютого | Мутаціі.Види мутацій ,причини та наслідки. Опрацюйте параграф 36. Перегляньте відеоурок до теми. Перевірте себе за допомогою тестів по темі "Форми мінливості". |
---|
12 березня | Механізм видоутворення. Опрацювати параграф 41, виконати завдання після параграфу. |
---|
16 березня | Роль палеонтології в обгрунтуванні теорії еволюції. Дати відповіді на питання до параграфу 42, виконати завдання на с. 173 |
---|
19 березня | Етапи еволюції людини. Опрацювати матеріал параграфа 44. Перегляньте презентацію за посиланням |
---|
30 березня | Основні теорії щодо історичного походження життя на Землі. Опрацювати параграф 43 Поповнити біологічний словничок Переглянути відео за посиланням |
---|
2 квітня | Основи еволюційної філогенії та систематики . Виконати тести на сторінці 183-184 Опрацювати матеріал параграфу 45 |
---|
6 квітня | Основні групи організмів.Опрацювати параграф 46. |
---|
9 квітня | Огляд основних еукаріотичних тасонів Опрацювати параграф 47, виконати завдання після параграфу, поповнити біологічий словник. |
---|
13квітня | Неклітинні форми життя-віруси. Опрацювати параграф 46. ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ПРЕЗЕНТАЦІЮ ТУТ. |
---|
16 квітня | Виконайте тести на ст.201(письмово). Екосистема.Різноманітність екосистем.Опрцювати параграф 48. |
---|
23 квітня | Харчові зв'язки в екосистемах. Перегляньте відео до теми за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=7yl-a3hr8IE Виконайте тести за посиланнямhttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=298540 |
---|
27 квітня | Потоки енергіі та колообіг речовин. Опрацюйте параграф 49. |
---|
30 квітня | Біотичні,абіотичні,антропічні фактори. Опрацюйте параграф 50.
Перегляньте відео до уроку за посиланням
|
---|
4 травня | Стабільність екосистем та причини іі порушення. Опрацюйте параграф 51. Виконайте тести за посиланням |
---|
7 травня | Біосфера як цілісна система.Опрацюйте параграф 52. Перегляньте відео до теми за посиланням . |
---|
14 травня | Контрольна робота по темі "Надорганізмові біологічні системи". Контрольну виконайте на окремих листках ,сфотографуйте та відправте у Vieber. Завдання за посиланням |
---|
18 травня | Поняття про селекцію.Методи селекціі рослин та тварин.Перегляньте відео до теми за посиланням.
Опрацюйте параграфи 54,55.Перевірте себе за допомогою тестів.
|
---|
21 травня | Огляд традиційних біотехнологій. Перегляньте відео до теми. Запишіть у зошит нові терміни та приклади використання сучасних біотехнологій людиною. |
---|
25 травня | Основи генетичноі та клітинноі інженеріі. Опрацюйте параграф 57. Перегляньте відео до теми |
---|
28 травня | Підсумковий урок.
Основні загальні властивості живих органгізмів.
Повторіть основні терміни та поняття курсу. |
---|
Немає коментарів:
Дописати коментар