Біологія

Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

За додатковою інформацією та роз`ясненнями стосовно виконання завдань звертатися до вчителя за телефоном  380979928782

6 клас

З 10.05 дистанційне навчання та онлайн -уроки   будуть проводитись через Class Room

  15 березня 2022Суцвіття.
Опрацюйтепараграф 34 у підручнику,випишіть терміни у словничок. 
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕОМАТЕРІАЛ ДО ТЕМИ.
Запам ятайте види суцвіть та приклади рослин ,у яких вони зустрічаються.

  22 березняЗапилення у квіткових рослин.
Опрацюйте параграф 35,випишіть терміни у словник ,перегляньте відео до теми.
Виконайте тести

  24 березня
Запліднення у квіткових рослин.
Перегляньте відео до теми.
Опрацюйте параграф 36 (до пункту Будова насінини) 

  29 березняНасінина та іі будова.Опрацюйте параграф 36 (пункт "Будова насінини").Замалюйтеу зошиті  будову насінини  пшениці та квасолі(мал.152 у підручнику). 
Перегляньте відеоурок до теми.

 5 квітняПлід,його будова ,способи поширення плодів. 
Перегляньте відеоурок до теми та вивчіть параграфи 37 та 38.Запам ятайте будову плодів,їх класифікацію та способи ,якими плоди можуть поширюватись.Запишіть терміни у словник.

  12 квітня ВИКОНАЙТЕ ПІДСУМКОВІ  ТЕСТИ  ПО ТЕМІ 

  14 квітняСпособи класифікаціїї рослин .
Прочитайте параграф 40,випишіть у зошит основні систематичні категорії та запам ятайте їх.

  19 квітняВордорості. 
Опрацюйте параграф 41.
Запам ятайте основні групи водоростей та їх особливості.
Перегляньте відеоурок до теми.

 26 квітняВищі спорові рослини:мохи,папороті ,хвощі та плауни.
Опрацюйте параграфи 42,43.Перегляньте відеоматеріал до теми.
Випишіть у зошит особливості кожної групи рослин. 

28 квітня     Голонасінні.
Опрацювати матеріал параграфа 44
Виконати тестові завдання на с. 167, дати відповіді на питання (усно) с. 167
Перегляньте презентацію за посиланням

  3 травняЗагальна характеристика Покритонасінних(Квіткових) рослин. 
Опрацюйте параграф 45,перегляньте відео до теми.
Випишіть у зошит основні ознаки квіткових рослин  .Різноманітність покритонасінних.
Опрацюйте параграф 46.
Випишіть у зошит групи сільськогосподарських культур:
зернові, ягідні, овочеві...(з прикладами рослин,що до них відносяться)




 2 4 лютогоКвітка.Будова та функції.
Опрацюйте параграф 33,перевірте себе за допомогою питань після параграфу.     
Перегляньте відео до теми. 















  27 січня 2022 Види коренів та їх видозміна.
Опрацюйте параграф 24.
Перегляньте відео до теми
Перевірте себе за допомогою тестів

  1 лютого Пагін:будова та основні функціі.Опрацювати параграф 25.Перевірте себе за допомогою питань після параграфу,поповніть біологічний словник новими термінами.
Перегляньте відео до теми. 
Виконайте завдання ,що пропонуються у відео у зошиті.

  4 лютого 

30 березня 2021Загальна характеристика Покритонасінних(Квіткових) рослин. 
Опрацюйте параграф 45,перегляньте відео до теми.
Випишіть у зошит основні ознаки квіткових рослин.
1 квітня  Різноманітність покритонасінних
Виконайте тести за посиланням,відповіді запишіть у зошит.
Опрацюйте параграф 46.
Випишіть у зошит групи сільськогосподарських культур:
зернові, ягідні, овочеві...(з прикладами рослин,що до них відносяться)

 6  квітня   Практична робота №3.
Порівняння будови мохів папоротей та покритонасінних.
Перегляньте відеоурок за посиланням 
У зошиті запишіть тему практичної та заповніть запропоновану табличку. 
Роботу сфотографуйте та відправте мені у Вайбер.
 8 квітня Сільськогосподарські рослини нашого краю.
Знайдіть у мережі інформацію про те,які сільськогосподарські рослини вирощують у Тернопільській області та  з якою метою.Підготуйте короткі повідомлення.

13 квітня Виконайте тести онлайн по темі "ПокритонасіннІ" 
Екологічні групи рослин по відношенню до світла,води,температури.
Опрацюйте параграф 47.
Випишіть у зошит  екологічні групи рослин по відношенню до світла,води ,температури із прикладами рослин.
 15квітня  
 Рослинні угруповання.
Опрацюйте параграф 48.
Перегляньте відео за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=32je4DOabbE  .
Випишіть у зошит  життєві форми рослин,іх характеристику та приклади рослин.
 20 квітня Значення рослин для існування життя на планеті  Земля.
Опрацюйте параграф 50.
Перевірте себе за допомогою онлайн тестів  

 22 квітня Особливості живлення,життєдіяльності та будови грибів.
Перегляньте відео за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=MVe28sn1QH0
Опрацюйте параграф 51,дайте відповіді на питання після параграфу. 

 27  квітня 
 Екологічні  групи грибів
Перегляньте відеоурок за посиланням.
Опрацюйте параграф 52.
Запам ятайте терміни "мікориза","сапротрофи",а також види грибів,що належать до сапротрофів та паразитів,перевірте себе за допомогою питань на ст.198.
29 квітня Шапинкові гриби,іх різноманітність.
Опрацюйте параграфи 54,55 у підручнику.
Перегляньте відео за посиланням.
Замалюйте у зошиті будову шапинкового гриба.
Випишіть назви істивних,отруйних та умовно істивних грибів із відеопрезентаціі та підручника. 


  13 травня Кконтрольна робота  тут 


20 травня  КОНРОЛЬНА З ГЕОГРАФІІ ТУТ 


19 січня Листок .Будова та функціі.
Перегляньте відео за посиланням 
Опрацюйте параграф 28,перевірте ссебе за дополмогою завдань на ст.111
21 січня    
Тривалість життя листків.Видозміни листка.
Перегляньте відео за посиланням.
Опрацюйте параграф 29.
ПЕРЕВІРТЕ СЕБЕ ЗА ДОПОМОГОЮ  ТЕСТІВ
16 лютого 2021   
Запліднення у квіткових рослин.
Перегляньте відео до теми.
Опрацюйте параграф 36 (до пункту Будова насінини).

18 лютого  Насінина та іі будова.Опрацюйте параграф 36 (пункт "Будова насінини").Замалюйтеу зошиті  будову насінини  пшениці та квасолі(мал.152 у підручнику).
Перевірте своі знання  по темі "Запліднення та будова насінини" за допомогою тестів  


 13 березня   Папороті
Опрацювати параграф 43, виконати тести та завдання після параграфу
Поповнити біологічний словник.
18 березня   Вищі спорові рослини.
Виконати Тести (за посиланням)
20 березня    Голонасінні.
Опрацювати матеріал параграфа 44
Виконати тестові завдання на с. 167, дати відповіді на питання (усно) с. 167
Перегляньте презентацію за посиланням

 1 квітня  Покритонасінні рослини.
Опрацювати параграф 45
Поповнити біологічний словник, перегляньте презентацію за посиланням

 3 квітняРізноманітність покритонасінних
Виконайте тести за посиланням
Опрацюйте параграф 46.
Випишіть у зошит групи сільськогосподарських культур:
зернові, ягідні, овочеві...
8 квітня Практична робота №3.
Порівняння будови мохів папоротей та покритонасінних.
Перегляньте відеоурок за посиланням 
У зошиті запишіть тему практичної та заповніть запропоновану табличку.
10  квітняЕкологічні групи рослин по відношенню до світла,води,температури.
Опрацюйте параграф 47.
Перевірте себе за допомогою онлайн тестів за посиланнвям
15  квітня   Рослинні угруповання.
Опрацюйте параграф 48.
Перегляньте відео за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=32je4DOabbE       
17  квітняЗначення рослин для існування життя на планеті  Земля.
Опрацюйте параграф 50.
Перевірте себе за допомогою онлайн тестів за посиланням
22  квітняОсобливості живлення,життєдіяльності та будови грибів.
Перегляньте відео за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=MVe28sn1QH0
Опрацюйте параграф 51,дайте відповіді на питання після параграфу.  
 24 квітняРозмноження та поширення грибів.
Перегляньте презентацію до теми за посиланням
Перевірте себе за допомогою онлайн тестів за посиланням
 29 квітня   Екологічні  групи грибів
Перегляньте відеоурок за посиланням.
Опрацюйте параграф 52.

 6 травня   Практична робота.Розпізнавання істивних та отруйних грибів своєі місцевості.
Перегляньте відео за посиланням,запишіть у зошит тему практичноі та виконайте завдання,що там пропонуються,дайте відповіді на питання та запишіть висновок.
8 травня  Шапинкові гриби,іх різноманітність.
Опрацюйте параграфи 54,55 у підручнику.
Перегляньте відео за посиланням.
Замалюйте у зошиті будову шапинкового гриба.
Випишіть назви істивних,отруйних та умовно істивних грибів із відеопрезентаціі та підручника.

 13 травня    Дріжджі -одноклітинні гриби.
Перегляньте відео до теми за посиланням  та перевірте себе за допомогою онлайн тестів за посиланням.
Для кращого засвоення матеріалу після проходження тесту попрацюйте з флеш-картами та пограйте у гру  на встановлення відповідності.
 15 травня   Паразитичні гриби.Значення грибів у природі та житті людини.
Перегляньте відео до теми за посиланням.
Опрацюйте параграфи 56,57.

20  травня Значення грибів у природі та житті людини.Лишайники.
Перегляньте відео до теми за посиланням.
Перевірте себе за допомогою тестів
22  травня  КОНТРОЛЬНА РОБОТА.Завдання до контрольноі знайдіть за посиланням.
Роботу виконайте на окремих листках.підпишіть та вишліть мені на Vieber.

 27 травня Перегляньте віртуальну екскурсію
за посиланням  

29  травня Узагальнення.Будова та життєдіяльність організмів
Повторіть основні терміни курсу..


 травня  

 травня  

 травня  











7 клас

17 березня 2022  Статеві клітини та запліднення. 
Опрацювати параграф 39.Переглянути відеоматеріал та дати усно відповіді на питання після параграфу.

 18 березня Розвиток зародка.Індивідуальний розвиток. 
Опрацюйте параграф 40.Перегляньте  від
ео                                                              до теми. 
Виконайте тестові завдання
 24 березня  
Періоди та тривалість життя тварин.
Опрацюйте параграф 41.Виконайте тести на ст.180 письмово у зошиті.
 25 березня   Узагальнення та систематизація знань з теми"Процеси життєдіяльності тварин"
Виконайте тести.

 31 березня Урок у Class Room

 1 квітняУрок у Class Room 

               З 7.04 ПРАЦЮЄМО ТІЛЬКИ ЧЕРЕЗ  Class Room



 24 лютогоОргани чуття та їх значення. 
Перегляньте відеоурок  до теми,опрацюйте параграф 37,дайте відповіді на питання після параграфа(усно)
25 лютого 
Розмноження  та розвиток організмів.
Перегляньте відеоурок до теми та вивчіть параграф 38, .випишіть у словничок всі терміни. 



















27 січня 2022 Перевірте свої знання по темі "Дихання" за допомогою тестів 
Кров та її основні функціі.
Опрацюйте параграф 31,усно дайте відповіді на питання після параграфу.
Перегляньте відео до теми.
28 січня Кровоносна система хребетних.Узагальнення.
Повторіть параграф 31 ,заповніть біологічний словничок. 
Перевірте знання по темі за допомогою тестів.

3 лютогоВиділення ,його значення для організму.
Органи виділення тварин.
Опрацювати параграф 32.
Перегляньте відеоматеріал до теми. 

4 лютого Опора та рух.Види скелета тварин.
Опрацювати параграф 33.
Поповніть біологічний словник.ПЕРЕВІРТЕ СЕБЕ ЗА ДОПОМОГОЮ ПИТАНЬ ПІСЛЯ ПАРАГРАФУ.(СТ.142)
Завдання 1 та 2  письмово  виконайте у зошиті.(ст.142) 

 1 квітня  Органи чуття тварин та іх значення.
Перегляньте відеоурок  до теми,опрацюйте параграф 37,дайте відповіді на питання після параграфа(усно).

 2 квітня 
Розмноження організмів та розвиток організмів.
Перегляньте відеоурок до теми та вивчіть параграф .випишіть у словничок всі термін.

8 квітня Статеві клітини та запліднення. 
Опрацювати параграф 39.Переглянути відеоматеріал та дати усно відповіді на питання після параграфу.

9 квітня Розвиток зародка.Індивідуальний розвиток. 
Опрацюйте параграф 40.Перегляньте від
ео до теми.

 15 квітня Післязародковий розвиток тварин. 
Опрацювати параграф 40 (ст.173-175).
Виконайте тести до теми.

 16 квітня     Періоди та тривалість
 життя тварин
 .
Опрацюйте параграф 41,вивчіть терміни" життєвий цикл" та" чергування поколінь.
Пероегляньте відеоматеріал до темию

 22 квітня Узагальнення та систематизація знань з теми"Процеси життєдіяльності тварин". 
Виконайте тести.

23 квітня Поведінка тварин .Форми поведінкит тварин у природі.
Перегляньте відеоматеріал.Опрацюйте  параграф 42.

 29 квітняФорми поведінки тварин. Опрацювати матеріал параграфа 45-46
Перегляньте презентацію за посиланням 

30 квітня    Територіальна та соціальна поведінка тварин
Опрацювати параграф 47. Виконати завданяя після параграфа (усно) 
виконати тести

20 травня КОНРОЛЬНА РОБОТА ТУТ 


15 січня 2021  Визначальні риси будови птахів. Ознаки пристосованості до польоту.
Перегляньте відео за посиланням  
Опрацюйте параграф 20. Перевірте себе за допомогою питань для самоконтролю після параграфу.
20 січня  Особливості розмноження птахів.Будова яйця..Опрацюйте параграф 21 підручника.
Перегляньте відео до теми  .
Замалюйте будову яйця у зошиті.

22 січня Різноманітність птахів.
Опрацюйте параграф 22.Заповніть у зошиті табличку
Ряд       Особливості       Представники
будови  
Перевірте засвоєні знання по темі" Птахи"за допомогою тестів

 12 лютого Узагальнюючий урок з теми "Хребетні тварини"
Виконайте тести на повторення за посиланням 

16 лютого Особливості обміну речовин гетеротрофного організму.Живлення і травлення.Різноманітність травних систем.
Опрацюйте параграфи 28,29.
Перевірте себе за допормогою питань після параграфу,замалювати у зошит схему на малюнку 168.
Відео до теми за посиланням
  

 19 лютого  Дихання та газообмін у тварин.Органи дихання та іх різноманітність.Значення дихання. 
Перегляньте відеоурок за посиланням.
Опрацюйте параграф 30.
Перевірте себе за допомогою тестів.
   

18 березня  Способи організації тварин. Хомінг. Міграція.
Опрацювати матеріал параграфа 44. Виконати завдання після параграфа
19 березня  Форми поведінки тварин. Опрацювати матеріал параграфа 45-46
Перегляньте презентацію за посиланням
 1 квітня  Територіальна та соціальна поведінка тварин
Опрацювати параграф 47. Виконати завданяя після параграфа (усно)
 8  квітняТипи угруповань за К.Лоренцем.
Опрацюйте параграф 48.
Перегляньте презентацію за посиланням.    
 9 квітня Використання тваринами знарядь праці.
Комунікації тварин. Опрацювати матеріал параграфа 49
Виконати запропоновані завдання після параграфа.  
 15 квітня Елементарна розумова діяльність тварин.
Еволюція поведінки тварин.Опрацюйте параграф 50.
Виконайте тести після параграфа.
 22 квітняПоняття про екосистему та чинники середовища.
Опрацюйте параграф 51.
Перегляньте відео за посиланням
 23 квітняЛанцюги живлення в екосистемах.
 Перегляньте презентацію за посиланням
Опрацювати параграф 52
 29 квітня    Співіснування організмів у угрупуваннях.
Опрацюйте параграф 53. Виконати тести за посиланням
6 травня    Вплив діяльності людини на екосистеми.
Опрацюйте параграф 53.Перегляньте відео до теми за посиланням
7 травня    Природоохоронні територіі.Червона книга Украіни.
Перегляньте відео за посиланням,запишіть у зошит назви тварин,занесених до Червоноі книги.
Опрацюйте параграф  54.
13 травня 
Виконати контрольну роботу за посиланням (один з варіантів на вибір) та надішліть фото роботи мені на Viber

20 травня Віртуальна екскурсія у зоологічний музей за посиланням.

21 травня Узагальнення.Подібність у будові рослин ,тварин та грибів.
Перегляньте відео за посиланням  та виконайте тести

 27 травня Подібність у будові рослин ,тварин та грибів.Узагальнення.

   








8 клас

15 березня 2022  Будова головного мозку людини.
Опрацюйте параграф 37.
Перевірте себе за доопомогою питаннь після параграфу.
Перегляньте відео до теми ,запишіть у словник нові терміни 

17 березня  Кора головного мозку людини 
Опрацюйте параграф 38.
Перевіртесебе за допомогою тестів за посиланням
22 березня Соматична та вегетативна нервова система.
Перегляньте відео та опрацюйте параграф 39.
Сьогодні працюємо о 11.00 онлайн у  Google Meet.
 24 березняПрофілактика захворювань нервової системи.
Опрацюйте параграф 40,запам ятайте основні захворюванняНС,їх сиптоми та профілактику.
Виконайте підсумкові тести.
29 березня  Урок в Google Meet

 31 березня Урок у Class Room 

 5 квітня Сприйняття світла кольору та простору.
Перегляньте відеоурок,опрацюйте параграф 43 ,перевірте себе за допомогою питань після параграфу,випишіть терміни у словник.
 7 квітня Завдання у Class Room 

           З 7.04 ПРАЦЮЄМО ТІЛЬКИ ЧЕРЕЗ  Class Room




 24 лютого  Перевірте свої знання по темі "Нервова система" за допомогою тестів.
Спинний мозок,особливості будови та функції.
Опрацюйте параграф 36. 
Перегляньте відеоурок до теми
 














 27 січня 2022 
Перевірте свої знання по темі"Серце та його будова "за допомогою тестів.
Будова та функціїї кровоносних судин. 
Перегляньте відеоматеріал до теми.
Опрацюйте параграф 21.
1 лютого    Будова та функціі кровоносних судин.Рух крові.Лімфа.
Опрацювати параграф 22.Перевірте себе за допомогою тестів  та завдань після параграфу.Поповніть біологічний словничок.
Перегляньте відеоурок до теми.

3 лютого  Серцево-судинні хвороби та їх профілактика.
Опрацюйте парпграф 23,перегляньте відеоматеріал до уроку. 
Складіть та запишіть у зошиті таблицю,де вкажіть основні хвороби ССС ,їх ознаки та причини.
   

 29 березня 2021 Сенсорні системи смаку та нюху.
Перегляньте відеоурок до теми .
Опрацюйте параграф 46 та перевірте себе за допомогою питань на ст.220 підручника.

1 квітня Сенсорні системи рівноваги дотику і болю. Опрацюйте параграф 45. Випишіть особливості будови  та  функціі кожногот аналізатора у зошит. 

5 квітня  Узагальнення по темі "Сенсорні системи".
Виконайте тести онлайн для перевірки ваших знань. 

8 квітня  Поняття про вищу нервову діяльність.
Опрацюйте параграф 47.Виконайте досліження типу темпераменту  за посиланням.
В зошит запишіть  тему практичноі та свій результат досліджень.  

 12 квітня Безумовні рефлекси.Інстинкти.
Перегляньте відео за посиланням
Опрацюйте параграф 48 та перевірте себе за допомогою питань після параграфу.  

 15 квітня Умовні рефлекси.
Опрацюйте параграф 48.Перевірте себе за допомогою тестів онлайн .

22 квітня   Мова, мислення та свідомість.
Перегляньте відео до теми за посиланням
Опрацюйте параграф 49 та виконайте завдання після нього 

23 квітня   
  Навчання та пам'ять.
Лабораторне дослідження різних видів пам'яті проведіть за посиланням
Опрацюйте  параграф 50.
29 квітня  Біоритми  та сон.
Опрацюйте параграф 52.Виконайте завдання після параграфу у зошиті.
Перегляньте відео за посиланням 

30 квітня   
  Контрольна робота.
Завдання до контрольноі за посиланням
КОНТРОЛЬНУ НАПИШІТЬ НА ОКРЕМИХ ЛИСТКАХ СФОТОГРАФУЙТЕ ТА ВИШЛІТЬ  У   VIEBER.

15 січня 2021   Значення опорно-рухової системи людини. Загальний план будови опорно-рухової системи  людини.
Опрацюйте параграф 28, дайте відповідь на питання після параграфу. Перегляньте відео за посиланням.

19 січня 2021    
Огляд будови скелета людини.
Перегляньте відео за посиланням
Опрацюйте параграф 29,  перевірте себе за допомогою контрольних питань.

 22 січня ФУНКЦІІ ТА БУДОВА СКЕЛЕТНИХ М ЯЗІВ. 
Опрацюйте параграф 30.
Перегляньте відео до теми.
Перевірте себе за допомогою тестів до теми

15 лютого 2021 Будова головного мозку людини.
Опрацюйте параграф 37.
Перевірте себе за доопомогою питаннь після параграфу.
Перегляньте відео до теми 
18 лютого  Кора головного мозку. 
Опрацюйте параграф 38.
Перевіртесебе за допомогою тестів.
  

13 березня    Виконати тести на сторінці 193
Опрацювати параграф 41, виконати  завдання після параграфу.
 16 березня   Зорова сенсорна система. Опрацювати матеріал параграфа 42 та виконати завдання після параграфа. Поповнити біологічний словник
 20 березня   Сприймання світла, кольору, простору. Опрацювати матеріал підручника на сторінці 202-203
Перегляньте презентацію за посиланням

 30 березня    Слухова сенсорна система
1. Перегляньте відеоматеріал за посиланням
2. Опрацюйте параграф 44, виконати тести на сторінці 122

 3 квітняСенсорні системи смаку і запаху.
Перегляньте презентацію.
Опрацюйте параграф 46, виконайте завдання після нього
6 квітняСенсорні системи рівноваги дотику і болю. Опрацюйте параграф 45. Виконайте онлайн тести за посиланням
КОД ДОСТУПУ - 201215 

10 квітня Поняття про вищу нервову діяльність.
Опрацюйте параграф 47.Виконайте досліження типу темпераменту  за посиланням.
В зошит запишіть  тему практичноі та свій результат досліджень.
13 квітняБезумовні рефлекси.Інстинкти.
Перегляньте відео за посиланням
17 квітняУмовні рефлекси.
Опрацюйте параграф 48.Перевірте себе за допомогою тестів онлайн за посиланням
24 квітня Мова, мислення та свідомість.
Перегляньте відео до теми за посиланням
Опрацюйте параграф 49 та виконайте завдання після нього
27 квітня     Навчання та пам'ять.
Лабораторне дослідження різних видів пам'яті проведіть за посиланням
Опрацюйте  параграф 50.
Виконайте тести онлайн тут
 4 травня   Біоритми  та сон.
Опрацюйте параграф 52.Виконайте завдання після параграфу у зошиті.
Перегляньте відео за посиланням

8 травня    Контрольна робота.
Завдання до контрольноі за посиланням
КОНТРОЛЬНУ НАПИШІТЬ НА ОКРЕМИХ ЛИСТКАХ СФОТОГРАФУЙТЕ ТА ВИШЛІТЬ У CLASSROOM ФАЙЛОМ  АБО У   VIEBER.

15 травня    Ендокринна система.Залози внутрішньоі та змішаноі секреціі.Профілактика йододефіциту.
Опрацюйте параграф 55.Виконайте завдання після параграфу в зошиті.

18 травняБудова та функціі репродуктивноі системи.Вагітність.Ембріональний розвиток.
Опрацюйте параграфи 59,60.
Перегляньте відео до уроку за посиланням
 22 травня  Постембріональний розвиток людини.
Опрацюйте параграф 61.
Перегляньте відео до теми,етапи постембріонального розвитку запишіть у зошит.

25 травня Репродуктивне здоров я.
Опрацюйте параграф 62.
Перевірте своі знання по темі за допомогою тестів


29 травня Цілісність організму людини.
Підсумковий урок.
Повторіть основні терміни курсу.

 




 9 клас

  17 березня 2022Генетичні хвороби людини.
Опрацюйте параграф 37.
Виконайте тести 1-18 після розділу письмово. 

  18 березня Популяції живих організмів та їх основні характеристики
Опрацювати параграф 38. 
відео до теми тут
 25 березня Еволюційні погляди Ламарка та Ч.Дарвіна.Опрацюйте параграф 38 та 39.
Перегляньте  матеріал до теми 

31 березня Еволюційні фактори.Опрацюйте параграф 40.
Перегляньте відео  до теми. 

 31 березня  Механізм видоутворення. Опрацювати параграф 41, виконати завдання після параграфу. 

 1 квітня   Роль палеонтології в обгрунтуванні теорії еволюції.
Дати відповіді на питання до параграфу 42, виконати завдання на с. 173 

 8 квітня  Світоглядні та нукові погляди на походження та історичний розвиток життя.
Перегляньте відео до теми .
Опрацюйте параграф 43 підручника.На основі поданих  матеріалів висловіть свою думку щодо походження життя та обгрунтуйте іі доказами(письмово у зошиті). 

  14 квітня
Узагальнення знань з теми"Еволюція органічного світу".
Виконайте тести  на  повторення та узагальнення знань
 

  15 квітня Основні групи організмів.Опрацювати параграф 46,47.
Перевірте себе за допомогою питань після параграфу.
Перегляньте навчальне відео до теми.  

 22 квітня Неклітинні форми життя-віруси.
Опрацювати параграф 48.
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ПРЕЗЕНТАЦІЮ ТУТ.
Запишіть ознаки за якими віруси відрізняються від інших організмів 

 28 квітня 
Екосистема.Різноманітність екосистем.Опрцювати параграф 48.
Запишіть у біологічний словник і запам ятайте значення термінів популяція,екосистема ,біогеоценоз,продуценти,консументи,піраміда маси,піраміда енергіі. 

 29 квітня 
Харчові зв язки та потоки енергіі в екосистемах.
Перегляньте відео до теми за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=7yl-a3hr8IE .Виконайте тести.
  6 травня 
Біотичні,абіотичні,антропічні фактори.
Опрацюйте параграф 50.
Перегляньте відео до уроку за посиланням 
Запишіть у словник та запам  ятайте терміни "сукцесія(*первинна та вторинна),"агроценоз.
Складіть схему,що ілюструє види екологічних факторів та наведіть приклади кожного виду факторів.
  12 травня  Стабільність екосистем та причини іі порушення.
Опрацюйте параграф 51. 
Перегляньте відеоматеріал(презентацію)до  теми

  13 травня 
 Біосфера як цілісна система.Опрацюйте параграф  52.
Перегляньте відео до теми за посиланням .
 20 травня 
Контрольна робота на тему"Екологія" тут
 
Виконайте контольну роботу ,завдання  виконайте на окремих листках та принесіть у школу.
26 травня  Поняття про селекцію.Методи селекціі рослин та тварин.Перегляньте відео до теми за посиланням
Опрацюйте параграфи 54,55. 

27 травня   Основи генетичноі та клітинноі інженеріі.
Опрацюйте параграф 57.
Перегляньте відео до теми 

 3 червня             Виконати підсумкові тести 






 25 лютого 
 Мутаціі.Види мутацій ,причини та наслідки.
Опрацюйте параграф  36.
Перегляньте відеоурок до теми
  вер  

есня












 28 січня 2022Уагальнення зтеми"Збереження та реалізація спадкової інформаціі". 
Виконайте тести  на ст.111-112(завдання 1-16) письмово у зошиті.
  3 лютого Генетика - наука про спадковість та мінливість.  
Опрацюйте параграф  29.
Перегляньте відео до теми
  4 лютого Основні методи генетичних досліджень.
Опрацюйте параграф 30.
Основні методи досліджень та їх коротку характеристику запишіть у зошит .

  вересня  

17 вересня 2021  Органічні молекули-вуглеводи та ліпіди.
Опрацювати параграф 3,виписати терміни,дати відповіді на питання.
Переглянути відеоматеріал до теми. 

  вересня  

 травня  


 30 березня 2021  Світоглядні та нукові погляди на походження та історичний розвиток життя.
Перегляньте відео до теми .
Опрацюйте параграф 43 підручника.На основі поданих  матеріалів висловіть свою думку щодо походження життя та обгрунтуйте іі доказами(письмово у зошиті).


31 березня  Узагальнення знань з теми"Еволюція органічного світу".
Виконайте тести на  повторення та узагальнення знань.

6  квітня  Основи еволюційної філогенії та систематики .
Виконати тести на сторінці 183-184
Опрацювати матеріал параграфу 45 
Поповнити біологічний словник термінами до теми"Еволюція органічного світу".
7  квітня Основні групи організмів.Опрацювати параграф 46.
Перевірте себе за допомогою питань після параграфу.
Перегляньте навчальне відео до теми. 

 13 квітня Огляд основних еукаріотичних тасонів.
Опрацювати параграф 47, виконати завдання після параграфу, поповнити біологічий словник. 

 14 квітня Неклітинні форми життя-віруси.
Опрацювати параграф 46.
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ПРЕЗЕНТАЦІЮ ТУТ.
Запишіть ознаки за якими віруси відрізняються від інших організмів. 

 20 квітня Виконайте підсумкові тести до теми  .
Екосистема.Різноманітність екосистем.Опрцювати параграф 48.
Запишіть у біологічний словник і запам ятайте значення термінів популяція,екосистема ,біогеоценоз,продуценти,консументити,піраміда маси,піраміда енергіі.
 21квітняХарчові зв язки та потоки енергіі в екосистемах.
Перегляньте відео до теми за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=7yl-a3hr8IE 

 27 квітня Біотичні,абіотичні,антропічні фактори.
Опрацюйте параграф 50.
Перегляньте відео до уроку за посиланням 
Запишіть у словник та запам  ятайте терміни "сукцесія(*первинна та вторинна),"агроценоз.
Складіть схему,що ілюструє види екологічних факторів та наведіть приклади кожного виду факторів.
 28 квітня Стабільність екосистем та причини іі порушення.
Опрацюйте параграф 51. 
Перегляньте відеоматеріал(презентацію)до  теми.
Перевірте себе за допомогою тестів

12 травня  Контрольна робота тут 

19 січня 2021 Статеві клітини.Запліднення.
Перегляньте відео за  посиланням 1  та  посиланням 2.
Опрацюйте параграф 25 та 26.
Перевірте себе за допомогою тестів


21 січня Етапи індивідуального розвитку.Постембріональний розвиток.
Опрацюйте параграфи 27 та 28.
Складіть схему.що ілюструє фази та етапи індивідуального розвитку  
 та запишіть іі у зошит.
Перегляньте відео до теми.
16 лютого  Перевірте рівень знань з попередньоі теми за допомогою тестів  
Форми мінливості.
Опрацюйте параграф 35.
Перегляньте відео до теми.
Запишіть схему,що ілюструє форми мінливості у зошит.

 18 лютого  Мутаціі.Види мутацій ,причини та наслідки.
Опрацюйте параграф  36.
Перегляньте відеоурок до теми.
Перевірте  себе за  допомогою тестів по темі "Форми  мінливості".






12 березня    Механізм видоутворення. Опрацювати параграф 41, виконати завдання після параграфу.
 16 березня    Роль палеонтології в обгрунтуванні теорії еволюції.
Дати відповіді на питання до параграфу 42, виконати завдання на с. 173
 19 березня    Етапи еволюції людини. Опрацювати матеріал параграфа 44.
Перегляньте презентацію за посиланням


30 березняОсновні теорії щодо історичного походження життя на Землі.
Опрацювати параграф 43
Поповнити біологічний словничок
Переглянути відео за посиланням
2 квітня Основи еволюційної філогенії та систематики .
Виконати тести на сторінці 183-184
Опрацювати матеріал параграфу 45
6 квітняОсновні групи організмів.Опрацювати параграф 46.
9 квітня Огляд основних еукаріотичних тасонів
Опрацювати параграф 47, виконати завдання після параграфу, поповнити біологічий словник.
13квітня Неклітинні форми життя-віруси.
Опрацювати параграф 46.
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ПРЕЗЕНТАЦІЮ ТУТ.
16 квітняВиконайте тести на ст.201(письмово).
Екосистема.Різноманітність екосистем.Опрцювати параграф 48.
23 квітня     Харчові зв'язки в екосистемах.
Перегляньте відео до теми за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=7yl-a3hr8IE
Виконайте тести за посиланнямhttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=298540

 27 квітня   Потоки енергіі та колообіг речовин.
Опрацюйте параграф 49.

 30 квітня  Біотичні,абіотичні,антропічні фактори.
Опрацюйте параграф 50.
Перегляньте відео до уроку за посиланням
4 травня    Стабільність екосистем та причини іі порушення.
Опрацюйте параграф 51.
Виконайте тести за посиланням
7 травня  Біосфера як цілісна система.Опрацюйте параграф  52.
Перегляньте відео до теми за посиланням .

14  травня Контрольна робота по темі "Надорганізмові біологічні системи".
Контрольну виконайте на окремих листках ,сфотографуйте та відправте у Vieber.
Завдання за посиланням 

18 травня Поняття про селекцію.Методи селекціі рослин та тварин.Перегляньте відео до теми за посиланням
Опрацюйте параграфи 54,55.Перевірте себе за допомогою тестів.
21  травня Огляд традиційних біотехнологій.
Перегляньте відео до теми.
Запишіть у зошит нові терміни та приклади використання сучасних біотехнологій людиною.

25 травня Основи генетичноі та клітинноі інженеріі.
Опрацюйте параграф 57.
Перегляньте відео до теми 

28 травня Підсумковий урок. 
Основні загальні властивості живих органгізмів.
Повторіть основні терміни та поняття курсу.


Немає коментарів:

Дописати коментар