За додатковою інформацією та роз`ясненнями стосовно виконання завдань звертатися до вчителя за телефоном 380979928782
5 клас (природознавство)
З 10.05 дистанційне навчання та онлайн -уроки будуть проводитись через Class Room
15 березня 2022 | Гриби. Опрацювати матеріал параграфа 36. Дати відповіді на питання після параграфа (усно) Перегляньте відеоматеріал до теми за посиланнням |
---|
17 березня | Бактерії. Опрацювати параграф 37. Дати відповіді на питання після параграфа (усно) Перегляьте відео за посиланням. Виконайте тести до теми"Різноманітність живих організмів" |
---|
22 березня | Практичняи робота. Ознайомлення з найбільш поширеними отруйними рослинами, тваринами та грибами нашої місцевості. Перегляньте презентацію за посиланням Випишіть у зошит назви найбільш поширених отруйних рослин, тварин та грибів |
---|
24 березня | Практичняи робота. Ознайомленнямз найбільш поширеними живими організмами нашої місцевості.Випишіть з книжки у зошит тему практичної ,а також по 5 представників рослин, тварин,грибів,що зустрічаються у нашій місцевості. |
---|
29 березня | Умови життя на планеті Земля. Опрацюйте параграф 38. |
---|
31 березня | Вода і тепло у житті організмів.Періодичність явищ. Опрацюйте параграф 39. Перегляньте відеоурок до теми. |
---|
5 квітня | Виконайте тестові завдання . |
---|
7квітня | Надземно-повітряне середовище життя. Опрацюйте параграф 40.Випишіть умови існування у надземно -повітряному середовищі,рослин та тварин даного середовища. Перегляньте презентацію за посиланням |
---|
12 квітня | Водне середовище життя. Перегляньте відео за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=7LgjqT3YKpI Опрацюйте параграф 41. |
---|
14 квітня | Грунтове середовище життя. Перегляньте відео за посиланнмhttps://www.youtube.com/watch?v=LeBf_VxnQ7s Опацюйте параграф 42,випишіть у зошит пристосування до грунтового середовища та організмів,які там мешкають. |
---|
19 квітня | Взаємозв'язки між організмами.Співвіснування організмів. Перегляньте відео за посиланням. Опрацюйте параграф 43. |
---|
21 квітня | Екосистеми. Опрацювати параграф 44. Перегляньте відео до теми за посиланням. Перевірте себе за допомогою питань після параграфа,запам ятайте ,що таке "екосистема". |
---|
26 квітня | Рослинний і тваринний світ нашоі місцевості. Перегляньте відео за посиланням та запишіть у зошит назви найбільш поширених рослин та тварин нашого краю. |
---|
28 квітня | ВИКОНАЙТЕ ТЕСТИ ДО ТЕМИ"ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ ЯК СЕРЕДОВИЩЕ ЖИТТЯ ОРГАНІЗМІВ". |
---|
3 травня | Контрольна робота. Завдання контрольноі знайдіть тут. Контрольну виконайте на окремих подвійних листках.Протягом тижня роботу принесіть до школи. |
---|
5 травня | Людина -частина природи .Взаємозв язок людини та природи.Перегляньте відео до уроку за посиланням,опрацюйте параграф 45 . Перевірте себе за допомогою питань після параграфу. |
---|
24 лютого | Тварини,їх різноманітність. Перегляньте відео до теми. Опрацюйте параграф 35. |
---|
|
---|
27 січня 2022 | Грунт,його значення. Опрацювати параграф 27,28. Перегляньте відео до теми |
---|
1 лютого | Перевірте свої знання по темі "Грунт " за допомогою тестів. Повітря -суміш газів.Значення повітря. Опрацюйте параграф 29 ,перевірте себе за допомогою питань після параграфу. Перегдяньте відео до теми. |
---|
3 лютого | Вода на Землі.Властивості води.Колообіг води. Опрацюйте параграф30. Перегляньте відеоматеріал . |
---|
16 вересня 2021 | Ознайомлення з простим обладнанням для вивчення природи. Опрацювати параграф 3.Переглянути відео до теми за посиланням. |
---|
21 вересня 2021 | Проєкт"Жива та нежива природа".Підготувати проєкт,намалювати на окремих листках тіла живої та неживої природи та підписати їх. |
---|
30 березня 20212 | Вплив на організми чинників живоі природи.Взаємозв язки між організмами. Перегляньте відео до теми. Опрацюйте параграф 43 та перевірте себе за допомогою питань після параграфа. |
---|
31 березня | Співіснування організмів. Повторіть параграф 43. Перевірте своі знання по темі за допомогою тестів |
---|
6 квітня | Екосистеми. Опрацювати параграф 44. Перегляньте відео до теми за посиланням. Перевірте себе за допомогою питань після параграфа,запам ятайте ,що таке "екосистема". |
---|
13 квітня | Рослинний і тваринний світ нашоі місцевості. Перегляньте відео за посиланням та запишіть у зошит назви найбільш поширених рослин та тварин нашого краю. |
---|
14 квітня | ВИКОНАЙТЕ ПІДСУМКОВІ ТЕСТИ ДО ТЕМИ"ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ ЯК СЕРЕДОВИЩЕ ЖИТТЯ ОРГАНІЗМІВ". |
---|
20 квітня | Контрольна робота. Завдання контрольноі знайдіть тут. Контрольну виконайте на окремому листку,сфотографуйте та відправте через Вайбер.. |
---|
27 квітня | Людина -частина природи .Взаємозв язок людини та природи.Перегляньте відео до уроку за посиланням,опрацюйте параграф 45 . Перевірте себе за допомогою питань після параграфу. |
---|
28 квітня | Екологічні проблеми та іх розв язання. Опрацюйте параграф 46 та перегляньте презентацію за посиланням .Запишіть у зошит основні екологічні проблеми нашого села( з презентаціі). |
---|
5 клас (англійська мова)
26 квітня | Свята та традиціі украінського та англійського народів. Перегляньте відеоурок до теми,запишіть нові вирази та слова у словник та запам ятайте іх. Виконайте запропоновані завдання. |
---|
27 квітня | Cвята та традиціі.Розвиток вмінь сприйнятя на слух.. Перегляньте відеоурок ,запишіть і вивчіть нові слова,виконайте завдання,що пропонуються. |
---|
24 травня | Контроль аудіювання.Завдання тут |
---|
19 січня 2021 | Грунт та його значення.Властивості та догляд за грунтом. Перегляньте відео за посиланням, опрацюйте параграфи 27 та 28.,перевірте себе за допомогою контрольних питань після параграфів. |
---|
20 січня | Повітря -суміш газів. Опрацюйте параграф 29,перегляньте відео за посиланням,перевірте себе за допомогою тестів. |
---|
16 лютого 2021 | Різноманітність організмів.Гриби. Перегляньте відео до теми за посиланням . Опрацювати параграф 36,випишіть у робочий зошит особливості грибів. |
---|
16 березня | Гриби. Опрацювати матеріал параграфа 3 Дати відповіді на питання після параграфа (усно) |
---|
18 березня | Бактерії. Опрацювати параграф 37. Дати відповіді на питання після параграфа (усно) Перегляьте відео за посиланням |
---|
30 березня | Ознайомлення з найбільш поширеними отруйними рослинами, тваринами та грибами нашої місцевості. Перегляньте презентацію за посиланням Випишіть у зошит назви найбільш поширених отруйних рослин, тварин та грибів |
---|
1 квітня | Екологічні чинники Переглянтьте відео до уроку за посиланням |
---|
6 квітня | Закласти експеримент до проєкту"Вирощування найвищоі бобовоі рослини ".Як це зробити за посиланням. Опрацювати параграф 39. |
---|
8 квітня | Вода і тепло в житті живих організмів, опрацювати тести за посиланням КОД ДОСТУПУ - 712693 |
---|
13 квітня | Надземно-повітряне середовище життя. Опрацюйте параграф 40.Випишіть умови існування у надземно -повітряному середовищі,рослин та тварин даного середовища. Перегляньте презентацію за посиланням |
---|
15 квітня | Водне середовище життя. Перегляньте відео за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=7LgjqT3YKpI Опрацюйте параграф 41. |
---|
22 квітня | Грунтове середовище життя. Перегляньте відео за посиланнмhttps://www.youtube.com/watch?v=LeBf_VxnQ7s Опацюйте параграф 42,випишіть у зошит пристосування до грунтового середовища та організмів,які там мешкають. |
---|
27 квітня | ПЕРЕВІРТЕ своі знання по темі "Середовища життя" за допомогою онлайн тестів за посиланням Взаємозв'язки між організмами.Співвіснування організмів. Перегляньте відео за посиланням.
Опрацюйте параграф 43.
|
---|
29 квітня | Екосистеми. Опрацювати парпграф 44. Перегляньте відео до теми за посиланням. |
---|
4 травня | Рослинний і тваринний світ нашоі місцевості.
Перегляньте відео за посиланням та запишіть у зошит назви найбільшпоширених рослин та тварин.
|
---|
6 травня | Контрольна робота.
Завдання контрольноі знайдіть за посиланням.
Контрольну виконайте на окремому листку,сфотографуйте та відправте через Вайбер. Питання 11-14 виконайте 2 на вибір. |
---|
13 травня | Людина - черегляньте відео до уроку за посиланням,опрацюйте параграф 45астина природи.Взаємозв язок людини та природи. |
---|
18 травня | Екологічні проблеми та іх розв язання. Опрацюйте параграф 46 та перегляньте презентацію за посиланням .Запишіть у зошит основні екологічні проблеми нашого села( з презентаціі). |
---|
20 травня | Навчальний проєкт"Смітити не можна -переробляти!"(Про друге життя побутових речей).Як виконати проєкт прочитайте на сторінці 189 підручника.Фотографіі виготовлених речей відішліть мені уVieber. |
---|
25 травня | Охорона природи.Червона книга Украіни.Практична робота.Складання Червоноі книги своєі місцевості. Перегляньте відео до теми.У зошиті запишіть тему практичноі та випишіть назви червонокнижних рослин та тварин.
Перевірте своі знання з теми за допомогою онлайн тестів
|
---|
27 травня | Заповідники,заказники та національні парки.Іхнє значення.
Опрацюйте параграф 48.
|
---|
29 травня | Узагальнення знань.
Повторіть основні терміни курсу.
Віртуальна екскурсія у природничий музей за посиланням |
---|
Немає коментарів:
Дописати коментар